24/7 Service en onderhoud

 De installaties die we leveren, zijn van de allerbeste kwaliteit. Maar zelfs het beste materiaal heeft regelmatig onderhoud nodig. Daar zorgen de vakmensen van ons 24/7 service- en onderhoudsteam voor. Op afgesproken momenten pleegt een monteur onderhoud aan je beveiligingsinstallatie. Mocht er tussendoor een keer een storing optreden - we verwachten het niet, maar het blijft techniek - dan kun je altijd contact opnemen met ons serviceteam. Zij zorgen voor een (voor)spoedig herstel.

Vroeger voerden we het onderhoud voornamelijk op locatie uit. Tegenwoordig monitoren wij de verschillende systemen vanuit onze servicedesk, remote dus. Dus van een simpele code aanmaken, tot wijzigingen aanbrengen in de programmering aanbrengen. Ondersteuning bij het installeren van de app of om beelden terug te kijken of veilig te stellen, kunnen we ook vaak op afstand leveren. Zo kunnen we je nóg sneller van dienst zijn. Niettemin komen we natuurlijk graag en snel naar je toe als de situatie - of jij - daarom vraagt.

Bereikbaarheid

Ons serviceteam is telefonisch en per mail bereikbaar op werkdagen tussen 08.30 uur en 16.30 uur. Maar storingen houden zich niet altijd aan kantoortijden. Zijn er zaken die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag, dan kun je ons reguliere nummer bellen. In eerste instantie word je dan doorverbonden met onze meldkamer die vaak op afstand kan helpen. Is telefonische hulp, of een locatiebezoek van een dienstdoende storingsmonteur alsnog nodig? Dan brengt de centralist je met een monteur in contact.

Wat doen we tijdens het onderhoud?

Tijdens het jaarlijks onderhoud controleren wij je beveiligingssysteem preventief om een goede werking en levensduur van je systeem te waarborgen. Op die manier wordt de kans op storingen en valse alarmen tot een minimum beperkt.

We checken niet alleen de werking van het systeem, maar ook of de eventuele doormelding naar onze meldkamer in orde is. Daarnaast kijken onze technici steeds of de projectering nog voldoet aan je wensen en de regelgeving.

Contact

Blicon033

Voordelen van een serviceabonnement

  • Jaarlijkse controle van je inbraak-, camerasysteem en/of brandmeldinstallatie.
  • 24/7 beschikbaarheid van onze technici.
  • Onderdelen in voorraad.
  • Voorrang op klanten zonder serviceabonnement.
  • Een goedkoper servicetarief dan klanten zonder serviceabonnement.
  • Voldoen aan de eisen van de verzekering.
Cookies

Wij maken op deze website gebruik van cookies voor de beste ervaring. Ga voor meer informatie naar onze privacyverklaring.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen